みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️ 



今日は「電卓の日」だそうです.


昨日は、We are Juice=Juiceの最後の収録を迎え、すごく悲しくて胸に穴がぽっかりと開いた感じでがしていました。



たくさんの思い出があるWe are Juice=Juice。



お話が得意でない私をスタッフの皆さんやメンバーが、いつも良い面を引き出そうしてくださいました。

数えきれないほどのサポートがあり、回を重ねるごとに緊張がほぐれていきました。


顔の表情を見せることができないラジオ放送で、声のトーン、言葉選び、滑舌の良さはとても大切なことなど多くのことを学ばせて頂きました。


このような素敵な機会与えて頂いたスタッフの皆さん、関係者のみなさんに感謝の気持ちでいっぱいです。






📢お知らせ📢
みよちゃん家の縁側#24
3/28配信予定です!!!

平井さんとたくさんお話しできてニヤニヤが止まりませんでした🥹🥹





Take the”A” Trainが聞きたくなりました.

今日の大きな独り言
😭


最後まで読んでいただきありがとうございます。


Hi, there!
How was your day?
Thank you for likes and comments. 
Today is “Calculators Day.”
——————
After the last recording for “We are Juice=Juice,” I was so sad and I felt I had a hole in my heart. I had a lot of special memories of “We are Juice=Juice.”
I was (am) not good at talking as you guys know, but the stuff and the members always tried to bring out good in me. Thanks to those countless helps, I was getting less nervous each time. I also learned a lot; listeners can’t see my facial expression so the tone of voice, words I choose, and articulation are very important. 
I appreciate all the stuff and the people involved with the program for giving me such a great opportunity. 
I feel like listening to Take the “A” Train 
Let me speak OUT LOUD.
🥹

Thank you for reading all the way here.