みなさん、こんにちは!

今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️ 



今日は、春のコンサートツアーHello! Project 2023 Spring CITY CIRCUIT Juice=Juice 10th ANNIVERSARY CONCERT TOUR ~10th Juice~初日でした。




来てくださったみなさん、応援してくださったみなさんありがとうございました!




めっちゃくちゃ楽しかったです!
本当にみなさんのおかげです。




みなさんにいいパフォーマンスをお届けできるように日々頑張ります🥹🥹








今日の大きな独り言
あ!!!!

Lovefoolが聴きたくなりました。



最後まで読んでいただきありがとうございました。



Hi, there!
How was your day?
Thank you for your likes and comments. 
Today is the first day of our spring live concert tour, Hello! Project 2023 Spring CITY CIRCUIT Juice=Juice 10th ANNIVERSARY CONCERT TOUR ~10th Juice~.
Thank you for your coming and rooting for us. 
I had a blast!!  

I couldn’t have been on the stage today without you guys.  


I want to keep evolving as a performer and musician and show more and more passion. 


Let me speak OUT LOUD.
A!!!!

I feel like listening to Lovefool


Thank you for reading all the way here.