みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️ 


今日はホワイトデーですね!



皆さんチョコいただきましたか?それともあげましたか??




私は工藤さんからクッキーいただきました🍪




嬉しい!!!!!食べるの楽しみです!!!!


そして、川村さんからホワイトデーいただきました😭




お手紙もいただいてしまって😭


今お部屋に飾っています!!!

いつも、こんな風にハロプロメンバーの皆さんからよくして頂く度に、夢のようだなって感じています。


本当にありがとうございます。







Let It Beが聞きたくなりました.

最後まで読んでいただきありがとうございます。



Hi, there!
How was your day?
Thank you for your likes and comments. 
Today is “White Day.” 
Did you give someone candy or receive it from someone?
Kudo-san was kind enough to give me some cookies.
I’m glad and looking forward to eating them. 
And Kawamura-san also gave me something for White Day. 
She also wrote me a letter. 
I have it in my room where I can read it anytime. 
Whenever I was treated like this by H!P members, I felt like I was in a dream. 
I am so grateful.
I feel like listening to Let It Be

Thank you for reading all the way here.