みなさん、こんにちは!

今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️


リハーサルに臨んでいることへの応援メッセージにも感謝です。


今日は「ミックスジュースの日」です。
バナナ多めのミックスジュースが好き。





あのね今日もリハーサルがあったんだけど、、



うふふふふふふ


春ツアー楽しみにしててほしいことがあります🫣

私も今日リハーサルして楽しかった!





お楽しみに!!!

カネコアヤノさんのわたしたちへが聞きたくなりました。


今日の大きな独り言
なー!


最後まで読んでいただきありがとうございました。


Hi, there! 
How was your day?
Thank you for your likes and comments. 



I'm grateful for your encouraging comments on yesterday's rehearsal. 
Today is "Mixed Juice's Day."
I like mixed juice with a lot of bananas.



Well….We had a rehearsal today again, you know…



hehe hehe…
I know something you don't know…curious?
I think you guys will love it!!!
I had a lot of fun today. 
Please, look forward to it!! 



I feel like listening to わたしたちへfrom カネコアヤノさん

Let me speak OUT LOUD.
Na!!!

Thank you for reading all the way here.