みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️


塩ありも普通のやつも大好きです!
この前、燻製ナッツ食べて感動した笑

今日はエスカレーターの日です。

関西は右側にのるってわかってたはずなのに、関東風に慣れちゃったのか、実家に帰ったとき迷っちゃいました




今日から春ツアーのリハーサルが始まりました!



最初に脳みそフル回転で使いすぎて、後半意味わかんなくなってしまったってのがダメでした〜


明日までにできるように頑張ります!




今日はねーさんとおそろのリハ着と靴下にしました!



ストレッチの時に靴下の裏に大阪って書いてあって、それまで知らなかったから笑ってしまいました。







ボッサボサですみませんです!



今日の大きな独り言
頑張るぞ〜


最後まで読んでいただきありがとうございます。
📢おしらせ📢
最新のハロステが公開されました.
日本武道館でのファイナルコンサートの様子をご覧頂けます。



最後まで読んでいただきありがとうございました。

Hi, there!
How was your day?
Thank you for your likes and comments.

Both salty and roasted nuts are yummy! 
The smoked ones I had the other day were also impressively good. 


Today is "Escalators' Day."
 
I knew I should get on and stay on the right side of the step on the escalator in Osaka, but I guess I got used to the Tokyo way. I got confused when I was in my hometown.

The Rehearsal for the spring tour has started today!
I put my brain kicking into full gear from the beginning, and then in the middle, things started not making sense…I should have paced myself: I'll work on that and be ready by tomorrow. 



Today, Nee-san and I decided to be twinning rehearsal clothes and socks!
When we were stretching, I saw "Osaka" written on the sole of the socks, which made me laugh because I didn't know it.



Excuse my messy hair, please.




Let me speak OUT LOUD
I'll keep pushing myself!!
Thank you for reading to the way here.

📢OSHIRASE📢
The latest Hello! Station has been uploaded. 
Now you can watch some part of our performance at Nippon Budokan Hall. 

Thank you for reading all the way here.