みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️



「兄の日」は6月6日でした!!
合ってた?



今日はミックスナッツの日ですよ〜


カシューナッツが好きです。

好きなナッツわっつ?





連日、人の温かさに触れすぎたので放出していきたいなと思います!!




今日高校の頃の友達の事を考えていました.みんな頑張ってるな〜私も頑張らなきゃってなりました



縁がある友達がいるんですけど、、





これは2年前の写真👩‍❤️‍💋‍👩



この子、高校初日から席が隣で、仲良くなって



1番びっくりしたのが、この子が東京旅行に行ってるって知らなかったんですけど普通に道端で急にあって、



今日も会う予定なかったのに、道端で急にあって。



流石にびっくりしました笑


次はいつ会うのかな??

旅立ちの日に聞きたくなりました。


最後まで読んでいただきありがとうございます。


Hi, there!
How was your day?
Thank you for your likes and comments.

“Big Brothers Day” is June 6th.
Did you get right?


Today is “Mixed Nuts Day.”


I like cashew nuts best.

Do you have favorite nuts?

I’ve been experiencing people’s kindness a lot recently. I feel moved and revitalized each time. I want to return the favor big time. 
I was thinking about my friends from high school today. They all are trying to give every day their all, which has been inspiring me. 
I have a friend whom I feel a connected fate with. 
She sat next to me on the first day of high school, and we hit it off. 
The most surprising thing was that I bumped into her on the street in Tokyo. I didn’t even know she had been on a trip to Tokyo. 
AND 
the same thing happened again today. 
I ran into her on the street!!!
What a surprise!!

So…when will we run across next time?

I feel like listening to旅立ちの日に

Thank you for reading all the way here.