みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️


昨日の感想のコメントたくさんありがとうございます!!
今日は「サンゴの日です」





今日は親戚の女の子とデートしました!!




超久しぶりで、癒されたし、たくさん歩いてるのに疲れたそぶり見せなかったのがすごいなと思いました。


あと夜ご飯に焼き鳥とお刺身食べました〜



めっちゃ美味しかった〜!!!!
感動


黒烏龍茶と共にね🫰


黒烏龍茶めっちゃ好きなんだよね



マクドナルドに行ってもいっつも黒烏龍茶頼んでしまう笑

東京事変さんのキラーチューンが聞きたくなりました.

今日の大きな独り言
みんなは何頼む???


📢おしらせ📢
有澤がおじゃまさせていただいた「西乃風ブラン堂ラジオ」、今夜9時より放送です。植村さん、アンジュルムの川村さんと楽しくお話しさせた頂きました。聞いてね!








最後まで読んでいただきありがとうございました。


Hi, there!
How was your day?
Thank you for your likes and comments. 
I'm also appreciative of all your feedback on MSMW.
Today is "Coral Day."
I went out on a date with a girl relative. 
It's been a really long time since we did something together last.
We walked a lot, but she didn't remotely show no fatigue. Amazing!
And 
We ate Yakitori, Grilled chicken on skewers, and Sashimi, slices of raw fish.
They were impressively scrumptious.
Black oolong tea went well with them. 
I love black oolong tea, that I always order it, even at Macdonald's.


Let me speak OUT LOUD?
What drink do you order at Macdonald’s?
I feel like listening to キラーチューンfrom 東京事変
📢OSHIRASE📢
The Radio show "西乃風ブラン堂ラジオ" will be aired tonight at 9:00.
I had a good time talking with Uemura-san and Kawamura-san.
Don't miss it!


Thank you for reading all the way here.