みなさん、こんにちは!

今日も一日お疲れ様でした🥰

ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️






今日はM-line Special2023~Magical Wish~ゲスト出演させていただきました。




きてくださった皆さん、応援してくださった皆さんありがとうございます。




すごく緊張して、おかえりとただいまがごっちゃになってしまいましたが、皆さんが優しく笑ってくださったおかげでリラックスできました!




宮本さん、小片さん、田﨑さん、長谷川さん、皆さんがすごく優しくて円陣にも参加させていただき、すごく感動しました。




楽屋では、宮本さんと姐さんと隣に居させていただいたのですが、すごく楽しかったです!!



宮本さんが気さくに話してくださって、夢のようでした。



2公演とも、姐さんに髪の毛をしていただいて、



1公演目は巻き下ろし


2公演目は編み込み巻きツイン







まじ姐さんすげえって思いました。


美容師さんかと思いました!!




ハプニングがあって、ちょっこっとワクワクしました!



姐さんと二人で歌わせていただきました!


今日の大きな独り言


即興で、音楽を作ってる感じが最高に楽しかったです!!



赤いフリージアが聴きたくなりました。


最後まで読んでいただきありがとうございます。




Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 

I made a guest appearance on the stage of M-line Special 2023 Magical Wish today with Matsunaga-san.

Thank you for coming and rooting for us.

I was super nervous and confused between “Okaerinasai,” and “Tadaima,” but you guys just let it pass with a gentle smile, which relaxed me. Thanks a lot. 

Miyamoto-san, Ogata-san, and Tasaki-san and Hasegawa-san from Bittter & Sweet-san were very sweet. They even let us join their huddle, and I was moved so much. 

In the dressing room, I sat between Miyamoto-san and Ne-san!!!! Man!! It was fun!!!

Miyamoto-san talked to me friendlily!!! It was dreamlike.

Ne-san did my hair for both part 1 and part 2. 

Part 1: Curly down hairstyle 

Part 2: Braided Pigtails.

She was cool. 

I thought she was a pro. 

During the performance, there was an accident, and I got a little excited. 

I could get to sing with Ne-san. 


Let me speak OUT LOUD

It was like improvisation, and I had an amazing time. 


I feel like listening to赤いフリージア


Thank you for reading all the way here.