みなさん、こんにちは!

今日も一日お疲れ様でした🥰

ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️



今日起きたら案の定、お腹と腕と手首筋肉痛でした〜!!!


何するにも痛い笑



—————-



今日はクレーンゲームの日



クレーンゲームこの前石山咲良とやったんですけど、



あの人うますぎてびっくりしました😂



新たな発見




私は運が良ければスルスル取れる人です。




私は今マリオカートがしたいです!




太鼓の達人もしたい!!





太鼓の達人はクラシックの曲もあって、それがロック編曲バージョンもあったり、面白いのでやる時はクラシックの曲でします😂










今日の大きな独り言



ショパンのエチュード10-4が聴きたくなりました。




お知らせ


明日はM-line Special 2023 Magical Wishにゲスト出演させていただきます!

緊張〜!





最後まで読んでいただきありがとうございます。






Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments.

As expected,  I sure had muscle soreness in my abs, arms, and wrists when I got up this morning. 

Whatever I do, somewhere in my body, ached. lol

——————

Today is “Claw Machine Day.”

I played a claw machine with Ishiyama Sakura the other day. 

It was surprising to know that she was THAT good!

A discovery about her!!!

 I can win prizes one after another if I’m lucky.

I want to play MARIO KART ARCADE GP DX

and 

Taiko: Drum Master.

We can even choose classical music with a rock arrangement for a play on Drum Master. It is fun to play!

I feel like listening to Etude Op.10 No.4 Chopin

Let me speak OUT LOUD.

Na


📢OSHIRASE📢

I'm honored to take part in M-line Special 2023 Magical Wish tomorrow!

See you all there!


Thank you for reading all the way here: