みなさん、こんにちは!

今日も一日お疲れ様でした🥰

ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️





今日は仙台でツアー千穐楽でした!





BEYOOOOONDSさんとのコラボも今日で最後か、、って考えているとしんみりしてしまいました!




BEYOOOOONDSさんの好きなところ沢山あります。






その中の三つ紹介します!




1、フレンドリープリンセス


本当にみなさんお伽話から出てきたプリンセスみたいで、凄く仲良くしてくださって気さくに話してくださって人見知りの私もcalm downして喋られました!




中でも皆さんからちょっと面白い話見たよ!ビヨのリリイベ来てくれてありがとう🥹なんてお言葉もいただきました。





私がありがとうございますです。





2、超絶優しい





初リハーサルの時、凄く緊張していているのを察してくださって終わった後に「凄くよかったよ」って言ってくださって、リラックスできました!




3、オリンピック競技




パフォーマンスがオリンピック競技みたいだなって思いました。


いろんな国の代表の人が集まって、みんな言語も習慣も違うけど、集まった時に最強っていうのがオリンピック競技みたいだなって




そして、





私がこのツアーの中で1番思い出に残っているのは「夢幻クライマックス」です。





小林萌花さんのピアノとバイオリンのコラボレーションです。





このお話をいただいた時は、飛んで喜びました。






小林さんと一緒に楽器を弾けるのが私がハロープロジェクトに入る前からの夢だったので、こんな早くに叶っちゃった!本当にいいの😭って思いました。







初めてリハーサルで合わせた時、1回目からガチっとハマった感じがあって、少し懐かしい気持ちにもなり、凄く楽しかったです。






小林さんと一緒に弾かせていただくときは、




「好きに弾いていいから、私に着いてこい!」




と言ってくださってる感じがして、




すごく、安心して弾かせていただきました。




本当にありがとうございます。  





出番前の、舞台裏では無言のグーパンチで気合いを入れ、


でも、



舞台上では、たっくさんピアノとバイオリンで会話。




この瞬間が、毎公演最高でした。



みなさんにも届いたかな?



今日は、



バイオリンが、もっと小林さんのピアノと会話したかったと言っているような気がして寂しかったです。










今日の大きな独り言


こんな貴重な経験を本当にありがとうございました!!!!!



夢幻クライマックスが聴きたくなりました。



最後まで読んでいただきありがとうございます。


Hi, there. 

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 

We had the last live concert for this tour.

Thinking that today was the last performance with BEYOOOOONDS-san, I started feeling a bit sad. 

Although I can’t tell you enough how fascinating BEYOOOOONDS-san’s  is, 

Today I’ll pick 3 points.

They are:

1. Friendly Princes; they’re all like princes from fairy tales. They always treated me like one of their friends. Their open-mindedness has helped me to talk to them calmly. I have even received words that  “We watched ちょっと面白い話 with you. Thank you for coming to our release event!” I’m the one who wants to say, “Thank you very much.”

2. extremely sweet; After the first rehearsal with them, knowing I had been very nervous, they came up to me and said, “You were great!” That meant a lot! 

3. like an Olympic squad, each has their specialty and uniqueness, but once they got together as “Team BEYOOOOODNS,” they unified tightly and created enormous power. 

I have learned a lot from their performances. Thank you very much. 


And please allow me to talk about one of the most memorable things in this tour, “夢幻クライマックス.”

I was honored to play the violin with Kobayashi Honoka-san’s piano accompaniment. When I was told this big news, I jumped for joy!!

Performing with Kobayashi-san was one of my dreams before I got into H!P, so I was like, “Really? Isn’t that so soon?” I couldn’t believe it. 

At the rehearsal with her,  I felt a click, just like jigsaw pieces, into the right places from the beginning, and it made me even nostalgic. It was such a fun moment. 

I was always comfortable performing on the violin with Kobayashi-san because I felt as if she said, “You play however you like. Just trust me.”

I really appreciate her. 

Before going on the stage, we always did fists bump to pump up ourselves 

and 

on the stage, we communicated through the violin and the piano. 

The best moment of the live concert. 

I hope you guys also got that feeling. 

The last day came,

I felt like my violin was talking to me, “I want to play with Kobayashi-san,”

which made me sad. 

I am deeply grateful for this precious opportunity. 


I feel like listening to 夢幻クライマックス


Thank you for reading all the way here.