みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様でした🥰


ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️





今日は松永さんと一緒にゲストで出演させていただくM-line Special 2023

Magical Wish〜のリハーサルがありました!

 





宮本さん、小片さん、Bitter & Sweetさんからたくさんのこと学べました!





凄く緊張しました。





でも凄く凄く楽しかったです!





34日がより楽しみになりました!!!





そう、そしてね






今日もねえさんはねえさんだったけど、、今日のねえさんはガチねえさんでした。

  




凄く人見知りな私のことを理解してくださって、ずっと気にかけてくださったし、不安なところ一緒に確認してくださったし、もっともっとお世話になったことたくさんあるけど、





いつもありがとうございます!



 






そして帰り際に入浴剤いただきました!



今日使っちゃう




ありがとうございます🐋







明日は仙台!体力無限大!って感じなので、

とりあえず私のありあまってる体力を使い果たしたいと思います。





とにかく今日は寝る!





————-






今日駅のホームの天井から、毛虫の赤ちゃんが腕に落ちてきたんだけど、結構人がいっぱいいたからもし床に落ちていたら踏まれてたかも、と思うと「私の腕、役に立ったな」って嬉しくなりました笑






今日の大きな独り言


すき!!!!!らぶ!!!あいしてる!!!



sumika の「願い」が聴きたくなりました。


最後まで読んでいただきありがとうございます。




Hi, there

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 




Today, I had a rehearsal for the M-line live concert.



There were a lot of things I could learn from Miyamoto-san, Ogata-san, and Bitter & Sweet-san.



I had fun and can’t wait for March 4. 



 


Nesan is always Nesan. She would never change. 

Especially today. She was a real Nesan. 

She knew how shy I could be, so she kept talking to me and went over the parts I needed to work on together,  and there were a lot more  things she helped me with. 

I just want to say thank you always. 









I’ll be Sendai tomorrow!!! My energy is as high as it's ever been!

I’ll spend all this energy on the stage!!!!




I’ll go back home and hit the bed.



A small story to share;

On a plat form, 

A tiny baby caterpillar fell from the ceiling and landed on my arm.

Seeing many people around me, 

I couldn’t help thinking the worst scenario. 

Did my arm come in handy? 

I felt happy. 




Let me speak OUT LOUD.

💙



I feel like listening to 願いby sumika 


Thank you for reading all the way here.