みなさん、こんにちは!
今日も一日お疲れ様でした🥰
ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️



今日は「国際母語デー」です。




“ハロー!プロジェクトのちょっと面白い話“ ご覧頂けましたか?











当時のことを思い出す度に、母への感謝の気持ちが込み上げてきます😭💗





私をいつも、信じてくれて。
人生の道標を示してくれて


絶対にあきらめないでいてくれて!

揺るぎない愛情を注いでくれる❤️‍🔥





私は学業面に苦労したとき、たくさん心配をかけてしまいました。。





私に、英語とバイオリン見つけてくれた🎻🔤💗




お母さん、いつもありがとう!!



大好き!!!!!




back numberの手紙が聞きたくなりました。







今日の大きな独り言
母の口癖 「母国語を大切にしなさい」



よくみたら2.5Lの水持ってる




最後まで読んでいただきありがとうございます。

Hi, there!
How was your day?
Thank you for your likes and comments. 
Today is “International Mother Language Day.”
Have you guys checked the latest “ハロー!プロジェクトのちょっと面白い話“ yet?
Every time thinking back then, I feel a surge of gratitude toward my mom,
Who always believe in me.
Who always shows me the path of life. 
Who never gives up on me.
Who always loves me unconditionally.
When I had trouble with the academic field,  I worried her a lot.
She is the one who found for me “Violin” and “English.”
Thank you so much, mom, and I love you. 
I feel like listening to 手紙 by back number
Let me speak OUT LOUD.
“The mother language should come first,” my mom always says. 

Thank you for reading all the way here.