みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様でした🥰



ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️





今日は大阪城ホールで52OSAKA Girls Castle がありました!!




応援してくださった皆さん、きてくださった皆さん本当にありがとうございました。






私立恵比寿中学さん、BEYOOOOONDSさん 、22/7さん ご一緒できて嬉しかったです!!!!!





皆さん!!!!




私、夢叶いました!!!!





皆さんのコール・声援が聞けました!!!!





イヤモニつけててもしっかり聞こえてましたよ!! 



皆さんもブランクがあったはずなのに、パワー満載でした!!!!





のど飴舐めて休めてね❤️‍🔥





:いちか🗣️🗣️🗣️

嬉しかったよ🥲❤️‍🔥



本当最高




ハロー!プロジェクトに支えられていた頃のことを思い出して、


途中ちょっと泣きそうになりました。



本当にありがとう!

Magic of loveが聴きたくなりました。



今日の大きな独り言

22/7の天城サリーさんとお写真撮らせていただきました!!!ありがとうございます!






ふふふ



満面の笑みのいちかも





最後まで読んでいただきありがとうございます。









Hi, there! 

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 

We participated in 52OSAKA Girls Castle!!!!

Thank you for coming and rooting for us!!

It was a pleasure to share a wonderful moment with Shiritsu Ebisu Chugaku-san, 22/7-san, and BEYOOOOONDS.

My dream has come true. 

I could get to hear you guys cheering loudly for us. 

Yes. ! I could. Clearly! Even with the In-ear monitors!

It’s been quite a while for guys, too, right? But the full power of your voice touched my heart. 

Don’t forget to have some cough drops for your throat!

You guys cheered, “I CHI KA, ” 🗣️🗣️🗣️

which made me super happy. 

While I was recalling all those times when H!P was supporting me emotionally, I was almost moved to tears. 

I can do nothing but appreciate you guys.

I feel like listening to Magic of love


Let me speak OUT LOUD.

Amaki Sally-san from 22/7 was kind enough to take a picture with me. Thank you very much. 


Thank you for reading all the way here.