みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様でした🥰



ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️




今日は、千切り大根(切り干し大根)の日です。


切り干し大根大好き。お母さんの切り干し大根大好き。






今日はいつもより眠たい日でした。

何しても眠い。って感じ







最近夢見てますか??






私は最近ずっと夢みないです。






見たい夢を想像しながら寝るのですが、なかなか見られません。






夢楽しくない?リアルで笑





夢操れるやつたまに見るんやけど、あれで空飛んだ時最高やったな。






今日の大きな独り言

みんなの印象に残ってる夢はなんですか!





自然光✨











夢の中へを聴きたくなりました。


最後まで読んでいただきありがとうございます。


Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 

Today is “千切り大根(切り干し大根)の日,” meaning “Dried Strips of Daikon Radish Day.”

I love it very much: especially the one my mom seasons. 

I felt sleepier than usual. 

Whatever I tried, I was still tired. 

Have you been dreaming recently while you are sleeping?

I haven’t. 

I picture a dream I want to have before going to bed but so far, no luck.

What fun to have a dream! Don’t you think? Seriously!

I had a dream that I could actually control, and I made myself fly in the sky, which was the best experience. 


 I feel like listening to Yumenonakae.


Any dreams that left a big impression on you?


Thank you for reading all the way here.