みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様でした🥰



ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️







今日は寒天の日です。

私牛乳寒天が好き!!!牛乳寒天が食べたい!!みかんが入ってるやつがいい!って感じです。






昨日、初めてポニーテールの付け毛?をつけてみました💇‍♀️









意外と重たくて楽しかったです笑





昨日インスタに載っけましたよん








そして全部賭けてGO‼︎のダンスレッスン動画アップされました〜










全部賭けてGO!!のダンスは、イントロの腰ダンスのニュアンスを掴むのが難しかったです!





でも振り入れの時点から、踊っててすごく楽しくて、、❤️‍🔥





今日の大きな独り言

是非皆さんも振りコピ楽しんでください!!





back numberのチェックのワンピースが聴きたくなりました




最後まで読んでいただきありがとうございました。





Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 

Today is “寒天の日,” meaning “Agar Day.”

I love milk agar jelly. I feel like eating milk agar jelly with mandarin orange.

Yesterday, I tried wearing a ponytail extension for the first time. 

It was heavier than I had expected, but I liked it. 

Please, check how I looked on our Instagram.

AND

A video of our dance lesson for “全部賭けてGO!!” has been uploaded on our YouTube channel, UP COMING. 

I remember it was hard to get the hang of the hip movement of the intro, 

but

It was so much fun, even when memorizing its choreography. 

I hope you guys, too, enjoy the dance movements. 


I feel like listening to チェックのワンピースfrom back number


Thank you for reading all the way here.