みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様でした🥰



ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️



今日はオクタグラムラジオの収録がありました〜!



平山さんと豫風さんと私で収録してきましたよ〜!



すごく楽しかったです!




ぴらやまさんとよふぃーさんにバレンタインギフトを渡すことができて嬉しかったです。



ぴらやまさんにはチョコ!!!


よふぃーさんには羊羹!!!



とても喜んでくださいました!


もっとお話ししたかったです!!!!  










これはよふぃーさんからいただいた手作りチョコ!


可愛いくまさん!







突然ですが



私は今なんの曲聴いてるでしょうか〜




正解は




back numberさんのヒロインです!



冬曲大好き☺️






なんか冷たい風に当たりながら聴くと臨場感があって切なくなります!



今日の大きな独り言

この前雪が降った時に外に出て聴いたら良かった!!!


 最後まで読んでいただきありがとうございました。


Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments.

I had a recording for a radio program, Octagram radio, with Hirayama-san and Yofu-san.

It was so much fun, and I'm glad I had a chance to give them Valentines's Day gift.

Chocolate for Pirayama-san.

Yokan, sweet bean jelly, for Yofy-san.

I'm happy to hear they both liked it.

I wanted to talk more with them.

Yofy-san gave me homemade bear-shaped chocolate.

Cute!!

I have a quiz here.

Guess what song I'm listening to now?

The answer is "Heroine" by Back number.

I love winter songs.

When I listen to those songs embracing the cold winter, I feel more immersed in each piece and become sentimental.

Thank you for reading all the way here.