みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様でした🥰



ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️


昨日のコメントもありがとうございます。


今日も、中野サンプラザホールでライブがありました!


きてくださった方応援してくださった方ありがとうございます。




緊張しましたあ!!!!!!!!!!




でも学ぶことまたたくさんありました!!



日々更新していきたいですね!!!!!!



よっしゃ頑張るぜ!!!



皆さんも帰ってゆっっくり寝てリラックスしてくださいね!!



髪型は、りさにやってもらいました!


初めてのアップスタイルで恥ずかしかったけど、よかった??









最後まで読んでいただきありがとうございます。


Hi, there.

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 

I also appreciated all your feedback on the live concert yesterday. 

Today is the last performance for this tour at Nakano Sun Plaza Hall. 

Thank you for coming and rooting for us.

Although I was pretty nervous today, 

I was happy to learn many things again today.

I'll keep updating myself.

Go, Go, Arisawa!!!

I hope you go home safely and get a good night's sleep.

Let me speak OUT LOUD.

Risa did my hair, which I had never tried today. 

How did I look?



Thank you for reading all the way here.