みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様でした🥰



ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️





今日はディズニーツムツムの日です!



すごい!




私今日ね、空き時間ずっとツムツムして!!




すごすぎる!

しかも、今日始めたばかりなのよ!




エバはツムツムのレベル高くて、いっぱい教えてもらいました!


でもエバも久しぶりにやったみたいです!



————-




今日は撮影がありました〜!


楽しみにしててね〜!





今日はねラクレットチーズを初めて食べました


店員さんがラクレットチーズを切る時、あ!これ動画で見たことあるやつやーんと感動いたしました!


みんなは食べたことある??


ブロッコリーとチーズがベストマッチで本当に美味しかっです!



ちゃんちゃん🥹





今日の大きな独り言






今日はグラミー賞発表されましたね!


 Sakura-Masa Takumi feat.Ron Korb&Nadeem Majdalany が聴きたくなりました。








さいごまでよんでいただきありがとうございます!







Hi, there!
How was your day?
Thank you for your likes and comments. 
Today is “Disney TSUMU TSUMU Day.”
Without knowing this fact,  I kept playing this game during the break today. 
It was my first time as well. 
Isn’t it something? 
Eba is at a much higher rank and taught me a lot. 
It’s been a while since she played the game last, too. 
———————-
I had a shoot today. 
You guys will love it. 
I tried raclette cheese for the first time. 
I was impressed to see the waitstaff cutting the cheese; “I’ve seen this on a video. 
Have you guys had it before? 
The combination of broccoli and cheese!! It was the best! I love it!

~FIN~
I feel like listening to Sakura from Masa Takumi feat.Ron Korb&Nadeem Majdalany

Let me speak OUT LOUD.
Nu