みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様でした🥰



ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️




みなさんの暖かいコメントが沁みました。




今日は福岡でライブがありました〜!




ありがとうございます!!





今日はたくさんのBEYOOOOONDSメンバーさんとたくさんお喋りさせていただきました!




私は、人見知りでなかなか自分から喋りかけることはできないのですが、、


BEYOOOOONDSの先輩方は「いちか〜」とか「いちかし〜」って喋りかけてくださいます。



毎回、嬉しいです☺️




でも、ガッチガチに緊張しながら喋っているのでそれを克服したいです!!




そうだ、



もうこのツアーも残り4公演ということを知ってすごく驚きました。



悲しいですし寂しくなります😭




紫メイクしたよ🌺





ポニーテール!




今日の大きな独り言

もっとBEYOOOOONDSさんと仲良くなりたいです!




📢お知らせ📢


アプカミ見ていただけましたか??

為永さんと石栗さんと楽しくお話ししました!






最後まで読んでいただきありがとうございます。




Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 


All your heartwarming words resonated with me. 

We had a live concert in Fukuoka.

Thank you for coming and rooting for us. 

I got to talk to the members from BEYOOOOONDS-san a lot today!

It’s not easy for me to start a conversation since I’m shy, but they were kind enough to talk to me: “Ichika,” “Ichika-shi.”

I’m grateful for that every time. 


I always talk with them tensing up so badly, though. I want to overcome that. 

You know what?

It’s surprising to know only four more shows to go for this tour. 

I feel sad, and I’m going to miss it. 


Let me speak OUT LOUD.

I want to get to know the members from BEYOOOOONS-san more. 


📢OSHIRASE📢

A new episode of “Up Coming” has been uploaded. I had a lot of fun talking with Tamesue Shion-san and Ishiguri Kanami-san. 





Thank you for reading all the way here.