みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様でした🥰



ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️






今日は、アメリカでは「逆さまの日」だそうです。


なんでも「逆にしちゃえー」って日らしいです。


洋服の前後ろに来たりする方もいるみたい。



。いろしもお






今日はリハーサルがありました!





歌いながらのリハーサルで、ちょっと緊張したんですけど、楽しかったです。






歌いながら踊るの楽しい💃






今日リハ終わりに「あかりんごおもろいな〜」って言ったら、




あかりんごなんかめっちゃツボに入って、なんか永遠に笑ってて。



 



ツボりんご




そんな面白いこと言ったけさ!?って思いました笑




しゅきりんご!





I don't need a manが聞きたくなりました。



今日の大きな独り言

いたみ飲がトーレコョチトッホ 





最後まで読んでいただきありがとうございました。








Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 

Today is “NATIONAL BACKWARD DAY” in America.

People are encouraged to do anything backward. Some are even wearing the clothes front to back. Funny😄 

We had a rehearsal today. 

Although I enjoyed singing, I was a bit nervous. 

I love dancing and singing together. 


After the rehearsal, I told Akaringo, “You are funny.”

Somehow it cracked her up, and she was laughing forever. 

I didn’t say anything funny, Akaringo!!

Lov you, though.


I feel like listening to “I don't need a man”


Let me speak OUT LOUD.

etalocohc toh knird ot tnaw I


Thank you for reading all the way here.