みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様でした🥰



ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️





今日はクレープの日です!


苺クレープ食べたい🍓







今日は、大阪で盛りだくさん会がありました〜!!






皆さんが、おすすめさせていただいたたこ焼きさんに行ったよ〜って言ってくださって嬉しい気持ちになりました!!!

 

 




嬉しい!!!





今日もたっくさんパワーをいただいたので、この貯めたパワーで皆さんに倍返しできるように頑張ります☺️





髪型は、、、





ストレートおろしツインテールポニーテール






にしました!!






ツインテールしか写真に収めてませんでした🥲






🐌🐌







どうですか???




Twitter投稿しましたよ〜






いひひ





今日の大きな独り言

明日はえばの誕生日!💛





最後まで読んでいいただきありがとうございます。




Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 


Today is “Crêpe Day.” I want to eat creamy strawberry crepe🍓



We had a Moridakuan-kai, a new-single-release event in Osaka. 

I’m glad to hear many of you tried the Takoyaki place I had recommended. 

Happy!

Thanks to you guys, now I’m fully recharged!! I’m ready to pour the energy to pay back you guys. 

Today’s my hairdo: straight hair down→piggy tails→pony tail.

I took a picture of me only with the piggy tails. 

How do I look?


I posted on twitter .


Tee-hee.


Let me speak OUT LOUD.

Tomorrow is Eba’s birthday!


Thank you for reading all the way here.