みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様でした🥰



ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️






今日はプリンの日です。(神戸魔法の壷プリンが好きやねん)

  



最近、お笑いの動画にハマりました。





この沼、なかなか抜け出せなさそうですびっくり






でも困っちゃうことが二つあって、






一つ目は、




電車の中でお笑いの動画見ていると、思いっきり笑えない。


堪えると、肩が小刻みに震えてしまう爆笑


自分と戦いながらいつも電車の中で見てます。






二つ目は、



頭の中でボケとツッコミするようになった。




それも人に披露するんじゃなく、自分の頭でボケとツッコミして勝手に自分でツボるっていう。



たまに人に披露するんですけど、ウケないからです!




今日の大きな独り言

いつかお笑いライブ行きたい!!!



モーニング娘。’14さんの『時空を超え 宇宙を超え』を聴きたくなりました










最後まで読んでいただきありがとうございます。





Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments.




Today is “プリンの日” meaning “Custard Pudding Day.”




Recently I’ve been hooked on comedy videos. 



I don’t think I can find a way out easily. 



Also, there are some problems. 



First, I can’t laugh out loud on the train, so I try not to, and then my shoulders start wiggling and bouncing. 



Watching the videos on the train, I’m fighting back. 



The second, I play a double act in my head. 




I don’t share it with anyone; I just do every comedy act all by myself, and it gets me and starts cracking me up. 



How come I don’t share it?   I have before, but no one got it. 




Let me speak OUT LOUD

I hope I can get to see a comedy show on the stage. 




I feel like to listening to 時空を超え 宇宙を超え


Thank you for reading all the way here.