みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様でした🥰



ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️






大阪公演の感想、楽しく読ませていただきました!!

ありがとうございます🥹






今日はアーモンドの日です。





今日は収録がありました🤭




すごくすごく緊張しましたねええ




なので終わった時には、手の先がすごく冷たくなってました笑




学ぶことがたくさんで、日本語の練習しないと!てまた思いました❤️‍🔥





——————





今日


ハンドクリーム忘れたと思って、コートのポッケに手を突っ込んだら、



ありました〜!




「きっとうまくいくよ」って書いてあるハンドクリームなんですけど、



同じ柄の入浴剤もあって、緊張することの前にそのハンドクリームを塗ったり、その入浴剤を入れてお風呂に入ります!!




匂いもそうですけど、なんか落ち着くんですよね🤭




----





今日の大きな独り言



そうだ


セブンイレブンに流れている曲全部大好きなんだけどわかります??



この前シャカタクさんのナイトバーズが流れていて、まじか!!ってなりました。




曲が終わるまでお買い物してしまいました笑






シャカタクさんのナイトバーズが聴きたくなりました!







📢お知らせ📢
“<ハロショ千夜一夜 第八十六夜>~Juice=Juice 有澤一華~トークイベント配信今夜24:00まででーす。





最後まで読んでいただきありがとうございました。







Hi, there.

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 




I enjoyed reading all the feedback on the concert at Orix theater yesterday. 




Today is “Almond Day.” 




We had a video shoot today. 

I was super nervous. 

My hands became very cold after that. 

I learned a lot from today’s work. I should practice Japanese. 

——————


I thought I forgot to bring my hand cream, but it had been in my coat pocket.

This hand cream case says, “Everything’s going to be fine.” I also have bath salt of the same series. 

Before stressful events, I use these items. Its incense calms me down. 

BTW

I like all the songs played in 7Eleven. Are you with me?


Let me speak OUT LOUD

The other day “Night Birds” by Shakatak-san was being played by surprise.


I was like, “For real?”



I feel like listening to  “Night Birds” by Shakatak-san



📢OSHIRASE📢
You can watch “千夜一夜 第八十六夜Senya Ichiya the 86th night with Arisawa Ichika from Juice=Juice till midnight of January 23. 



Thank you for reading all the way here.