みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様でした🥰



ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️






大阪公演、ありがとうございました!!




大阪公演ならではのアドリブがあったり、私が「ただいま」を「おかえり」と言い間違えてしまい(すみません😭)、爆笑たくさんの公演でした!!!





応援してくださった方々、本当にありがとうございます!!





植村さん、松永さん、岡村さん、おかえりなさいです!!





植村さんの周りが発光しているぐらいキッラキラオーラに、大人っぽいパフォーマンス、すごく憧れます🤭


植村さんともっとたくさんおしゃべりしたいです!

 










姐さん(松永里愛さん)とは、今日もギリギリまでずっと喋ってましたね🤓


とっても楽しかったです。いつもありがとうございます😊 


今回のツアーのある曲の姐さん大好きです🤓


最近、姐さんと呼ばさせていただいています。




岡村さんは、見ているだけで笑顔になれます🥹ちょっと上手くいかなかった時も、舞台袖で岡村さんのパフォーマンスを見ると気持ちが明るくなります!



今日の大きな独り言

うれしい


最後まで読んでいただきありがとうございます。


Hi, there.

How was your day?

Thank you for your likes and comments.


Today I came back to my hometown, Osaka, for our winter tour!!!! Thank you for being so supportive!!!



There was a lot of laughter during the concert. 

We improvised some parts of the performance unique to Osaka.


I said, “Okaerinasai, Welcome back,” when I was supposed to say, “Tadaima, I’m home.” (sorry)


I deeply appreciate all of you for rooting for us. 


Uemura-san, Matsunaga-san, and Okamura-san, Okaerinasai.



The aura around Uemura-san is sparkling, and I admire her cool and hot performance. 

I hope I’ll have more time to talk with her. 


I was talking with Matsunaga-san until the very last minute today again. 

It was sooo much fun. Thank you, as always. 

I love one particular performance of hers on this tour.


Just looking at Okamura-san makes me smile. When things don’t go well, and I feel down, watching Okamura-san’s performance from the wing cheers me up. 


Let me speak OUT LOUD

HAPPY


Thank you for reading all the way here.