みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様でした🥰



ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️






今日は「スイートピーの日」です。

 




春ツアー決定しましたね🥹❤️‍🔥



https://www.up-fc.jp/helloproject/sp/news_Info.php?id=20879




とても楽しみ!!



 


時間の流れ早い!!ってなりました。




去年の春ツアーが私にとって初めてのJuice=Juice単独でした!



私は印象に残ったことをメモに残すのですが、




去年の春ツアーterzoの期間に書いたメモがたくさんあったので、





今読み返してみたら、、 





「これってどうしたらいいのー!?」ってなってることが多くて、






ちょっと直したらいいところをずっと考えてたので、「こうしたらいいんだよ!」去年の自分に言ってあげたいです!!!






今年の春ツアーもたくさん学ばせていただき、来年の自分が今の自分に「こうしたらいいんだよ!」って、言ってあげてるのかな?




今日の大きな独り言

ますます楽しみになってきました!!








緑の衣装すき




赤いスイートピーが聴きたくなりました。



最後まで読んでいただきありがとうございました。




Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 

Today is “Sweet Pea’s Day.”


There has been an announcement about H!P Spring concert tour.

I can’t wait!!

Time DOES fly!!

Last spring, I took place in the Juice=Juice solo live concert tour, which was my first solo concert as a member of Juice=Juice. 

I’ve been trying to keep note of something that left an impression on me. 

Now I am rereading a bunch of notes I took during our tour, “terzo.”

I wrote many times, “What am I supposed to do?“

I didn’t realize that the problems I had been worried about back then just needed a little adjustment.  I want to tell myself in the past, “Do like this!”

I will learn a lot from the spring concert this year again, and I will find myself saying, “You should try like this,” in the next year as well. 


Let me speak OUT LOUD

I’m more more excited. 



I feel like listening to 赤いスイートピー


Thank you for reading all the way here.