みなさん、こんにちは!

今日も一日お疲れ様でした🥰


ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️



今日はカップスターの日です!

千夜一夜の質問を振り返りました!


推しと音楽についての質問が多かったです!


私のハロー!プロジェクト皆さんへのリスペクトはどんどん大きくなっているので、誰か1人をと言う質問はすごくすごく難しかったです💓



私はDDでしたが、今はDDDDです!!



音楽もジャンルを問わず聴いているので、いつか皆さんに音楽分析ノートのお話ができたらいいな。




今回、このような機会を頂いて、「父と母の子どもで良かったな」「ハロプロと出会ってラッキーだったな」と感じています。



感謝の気持ちでいっぱいです。



——ーーーーー



今日は外に出て運動しました!

久しぶりに走ったのでゼーゼーしましたよ笑


走ると言えばシャトルランですね〜



シャトルランしている時、みなさんは何を考えてましたか(orますか)??



私的にシャトルランしてる時が一番無になれます!


走ってる序盤は「お腹すいた〜」とか「うわ、次テストだ〜」とか考えちゃうんですけど、

後半になってくると、頭の中が真っ白になって何にも考えられなくなります笑


それがたまらなく好きでしたね!









今日の大きな独り言

冬のシャトルランは走るまでは辛かったですが、走ったらあったたかくなって最高だったな〜

最後まで読んでいただきありがとうございます。

Hi, there!
How was your day?
Thank you for your likes and comments.

Today is “Cup Star Noodle Day.”

I’ve finished going through all the questions asked at the event. 

Many of the questions were related to my “Oshi” and music.

My respect for H!P members has greatly increased since I joined Kenshusei.

So a “choose-one-of-members” question is so hard. I was DD, and now I am DDDD.
(Daredemo Dai Dai Dai suki)

I DO listen to various kinds of music. I want to share my music analysis someday. 

This time I was given an opportunity to look back on my life, and I feel I have been so lucky to have the parents like mine and to encounter H!P.

I’m nothing but grateful.
ーーーーーーー

I went out to do some exercise. 

It’s been a while since I ran last, so I was out of breath. lol

Speaking of running, “Shuttle Run.”

What are (were) you thinking when you are (were) doing a shuttle run?

A shuttle run helped me clear my mind. 

I tended to think, “I’m getting hungry,” or “Man, I’ll have a test next,” etc., at first, but 

I couldn’t think of anything toward the end, and my mind went blank. lol

I really liked that feeling.

Let me speak OUT LOUD
Doing a shuttle run during the winter was challenging, but once I started running, my body warmed up…It was the best!!!

Thank you for reading all the way here.