みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様でした🥰



ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️



エバかわいいよね!


西田さん、本当優しいです🥲❤️




今日はイヤホンの日です。



中野サンプラザでHello! Project 2023 Winter TWO OF US がありました!




とても楽しかったです!

本当に幸せものです!ありがとうございます。




これからもベストをめざして努力を惜しまず頑張ります!!




今日はえばの弟とお電話させていただきました!!



えばの弟「いちかちゃん頑張れ」と



コンサート前に言っていただいて、もうスキップして舞台裏まで行きました!




ほんと可愛い😳💓すき!



モーニング娘。のDo it! Nowが聴きたくなりました。







最後まで読んでいただきありがとうございました。





Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 


Eba was cute, wasn’t she? 

Nishida-san was sooo sweet. 


Today is “Earphones Day.”


Hello! Project 2023 Winter TWO OF US was held at Nakano Sun Plaza.

I had a wonderful time. 

You guys always make me soooooo happy!!!   Thank you!!!!

I’ll continue to spare no effort to show you guys my best performance. 


Today I talked to Eba’s baby brother on the phone before our stage. 

He cheered me up, saying, “Go, ichika, go!” 

I was skipping happily to the offstage. 

He was adorable and lovable. 




I feel like listening to Do it! Now.


Thank you for reading all the way here.