みなさん、こんにちは!

今日も一日お疲れ様でした🥰


ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️


今日は生パスタの日です。


今日もライブありがとうございました!

見に来てくださった方応援してくださった方ありがとうございます!


今日もたっのしかったです😚😚





えばが、コンサート終わりにビビンバ弁当を食べよう〜と狙っていたんですけど

ライブが終わった時には、もう一種類のお弁当しか残ってなくて


"えばのビビンバがなあああああいいいいい"

と今にも泣きそうな顔で嘆いていたんです

可愛すぎる


その写真がこちら
エバから写真の確認取れてます!





私が自撮りをしていたらたまたま撮れた😂😂

可愛すぎん?


そしたら、その声を聞きつけて西田汐里さんが

「えばビビンバ弁当あるよ〜」とわざわざ持ってきてくださいました。


優しすぎて心がほかほかしました🥹





Never Never know ~コメ派とパン派のラブウォーズ~が聴きたくなりました!


今日の大きな独り言
明日も楽しむぞ〜!!!


最後まで読んでいただきありがとうございました





Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 



Today is “Fresh Past Day.”
I’m grateful that I could be on the stage again today. 
Thank you for coming and rooting for us. 
I had a ball again. 
After the concert today, Eba was planning to eat a Bibimbap lunch box, Korean mixed rice,
BUT
The only she found was that other kind of lunch box, not the one she was looking forward to.
“Eba’s Bibimbap is goooooooooone!”
She almost cried.
How cute she was!!
I happened to be taking a selfie at that moment!!
And then, hearing Eba’s grief, Nishida Shiori-San from BEYOOOOONDS came over to our room and brought a Bibimbap lunch box.
How sweet of her! It warmed my heart. 
Let me speak OUT LOUD.
I’m ready for tomorrow. 


Thank you for reading all the way here.