みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様でした🥰



ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️





    今日はシンデレラの日です。






今日は井上さんとWe are Juice=Juiceの収録がありました!!



嬉しい🤭



井上さんは私が噛んじゃっても優しく笑ってくださいます。

親父ギャグを言っても、フォローしてくださいます。



いつもありがとうございます。



笑の多い回になってると思います!



お楽しみにです🥸



OAは1月10日と17日26時からです〜




———————



この収録行く途中、



電車で前に座っていた女性が抱っこしている赤ちゃんを愛おしそうに見ていて、すごく心がポカポカしました。



マスクをしていても表情が愛に溢れていて、私まで幸せな気分になりました。





最近心が暖まったホカホカ話ありますか〜??





今日の大きな独り言

迷子




A dream is a wish your heart makesが聴きたくなりました🎧

心が洗われる







最後まで読んでいただきありがとうございます。





Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 



    Today is “Cinderella Day.”


I had a radio recording for We are Juice=Juice with Inoue-san. 

How happy I am!

Whenever I stumble over my words, she gives me a gentle smile. 

Inoue-san never leaves me cold after I make even corny jokes. 

I’m always appreciative of her kindness. 

It’ll be one of the shows with a lot of laughter. 

Don’t miss it!!


OA in January 10th and 17th.

------------

On the way to the radio station, 

I encountered a situation where a lady was cuddling and smiling at a baby lovingly on the train.

 It warmed my heart.

Even though the lady wore a face mask, I could read her facial expression. Her love for the baby was overflowing. 

I felt happy.  


I feel like listening to “A dream is a wish your heart makes.”

(I feel cleansed after I listen to this song.)


Any heartwarming stories your can share?


Let me speak OUT LOUD.

Got lost

Thank you for reading all the way here.