みなさん、こんにちは!



今日も一日お疲れ様でした🥰



ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️



昨日の準備ギリギリ組と余裕持つ組が



「研修生組」と「オーディション組」に分かれていたなんて😳



びっくりです笑


(メンバーに教えてもらいました🤣)


———



最近ね!!



髪の毛を自分で巻けるようになりました!!



超絶不器用の私がすごすぎない!??




まだまだだけど、、




ちょっとコツ掴みました🥺💓




そういえば




この前、

楽屋の外で櫻井莉央ちゃんと石山咲良んと私でお喋りしたんだけどめっちゃ楽しかったです😳 




またこんな機会があったらいいな🤭





今日の大きな独り言

努力は報われる!!!








最後まで読んでいただきありがとうございます。


Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 


About yesterday story, The team “procrastinate” VS The Team “Expedite”…

I didn’t realize we could separate us into the Kenshusei background and the audition one. 

Surprisingly interesting!


(member taught me)

———

I’ve been able to curl my own hair recently!!!

Me! The representative of CLUMSINESS!! Isn’t it something???

Although I know it’s still a long way to go,

I got the knack of it. 

BTW

the other day

I got to chat with Sakurai Rio-chan and Ishiyama Sakura outside of the dressing room. It was a lot of fun. I hope I’ll have more time like this. 

Let me speak OUT LOUD. 

Hard work pays off!!!


Thank you for reading all the way here.