みなさん、こんにちは!




今日も一日お疲れ様でした🥰



ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️





今日もHello! Project2023 winter TWO OF USがありました〜!!!


来てくださった皆さん、応援してくださった皆さんありがとうございます。



みんなお腹いっぱいになってくださいましたか??




うふ




私は課題が見つかったので、それに今から取り組もうと思います!



嬉しい!!




————





今日はリハから本番まで本当に本当に時間がなくて、、




えば、石山咲良と私はやばいやばいってなってたんですけど、





前もってやっていた里咲とりんごちゃんは有意義に時間を使っていて凄いなと思いました笑笑






めっちゃ性格でますね〜🤣





本当にみんな時間がなさすぎて、




「誰か私の髪の毛をしてくださる優しい方はいませんかー!」と言ってた結果





隣の楽屋から「どしたの!?」ってつばきファクトリーのやぎしーとまりんぬが来てくれました😭





本当にありがとう🥹




きゅんとした🥹




ハーフツインしてもらいました🥲💗





————-




ライブの後はメンバーでプレゼント交換会をしました!!



私のプレゼントはえばへ



私は工藤さんのプレゼントをゲットしました!!



嬉しいですね🥹🥹











今日の大きな独り言

大切にします🐙💗💗


最後まで読んでいただきありがとうございます。





Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 


We had a live concert, "Hello! Project 2023 Winter ~TWO OF US~." at Nakano Sun Plaza today again. 

Thank you for coming and rooting for us. 

I hope you guys were stuffed with "H!P power." 

hehe

I found something I need to improve, so I'll be working on it now.

———————

I was seriously running out of time after the rehearsal today. 

Eba, Sakura, and I were like, "Oh my!" "Oh no!"

but…

Risa and Akaringo used their time efficiently. I was amazed by their time management. lol

Showing each member's character, huh?

Since we really didn't have time, we asked, "Is there anyone? Kind enough to help us do our hair?"

You know what happened?

Yagi-shi and Marine from Tsubaki Factory came from the dressing room next to ours and gave us hands. 

Thank you sooo much. 

My heart throbbed🥹

They did my half-up pigtails. 

ーーーーーーー

After the concert, we exchanged new year's presents.

Mine went to Eba, and I got Kudosan's. 

I'm happy!

Let me speak OUT LOUD.

I'll treasure it. 


Thank you for reading all the way here.