みなさん、こんにちは!




今日も一日お疲れ様でした🥰



ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️



今日は大晦日です!


去年の大晦日もライブがありました!!うれしい!!



今日もライブがありました!!うれしい!!


きてくださった皆さん、応援してくださった皆さんありがとうございます!!



皆さんのお陰様で、楽しい大晦日を過ごせました!!!



宮崎さんと稲場さんともお会いできて、、



目が飛び出そうなぐらい幸せでした💓


ありがとうございます!!




休憩時間にエバが私の膝で寝てて可愛かったです!



ビクビクって手とか足動いてて🥹



私もうとうとしてて写真撮れなかったのですが、りさが写真撮ってるかもしれません😚😚



皆さんはこれからどういうふうに過ごすのかな〜😊



私は寝る!



皆さんも楽しんでね!!!




Good night!








有澤一華


Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 


Today is New Year's Eve. 

Just like the last year, we had a live concert today. The Best way to spend New Year's Eve!!!

I appreciate everyone who came to the hall and was rooting for us today. 

Thanks to you guys, I had a wonderful New Year's Eve.

I could get to see Miyazaki-san and Inaba-san….

I was so happy that I thought my eyeballs would pop out. 

Thank you very much.

—————-

Eba was sleeping on my lap during the break, and she was so cute. 

Her hands and foot were twitching.

I was also nodding off, so I was not able to take a picture of her, but Risa might have. 

How are you spending the last day of 2022?

Me?

Going to bed. 


Ichika Arisawa