みなさん、こんにちは!




今日も一日お疲れ様でした🥰



ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️



昨日のコメント心が温まりました!

ありがとうございます!


今日はシャンソンの日です。

シャンソンの曲、おすすめあったら教えてください!!


オー・シャンゼリゼが聴きたくなりました!




今日はCOUNTDOWN JAPAN22/23が幕張メッセでありました〜!






すごくすごく楽しかったです。





幕張メッセ初めて立たせていただいたんですよ🥹





感動しました😭😭


一生忘れない思い出ができました!!




ありがとうございます😊






本当に本当に楽しかったです!!!





またフェスに出れるように、頑張ります!!!!!!



出る直前







今日の大きな独り言

感謝


最後まで読んでいただきありがとうございます。






Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 

 

I appreciated all the heartwarming messages to encourage me yesterday. 

————————

Today is "Chanson Day."


I don't know many chanson songs.


Any recommendation?


I feel like listening to "Les Champs-Élysées."


ーーーーーーーーーーー


We took part in ”COUNTDOWN JAPAN 22/23 at Makuhari Messe today~!

I had a blast!!

It was my very first live concert at Makuhari Messe, and I was touched and grateful.

 I can’t say enough how much I had fun today. 

I’ll keep trying hard to come back to the music fest again! 

Let me speak OUT LOUD.

Deeply appreciated. 



Thank you for reading all the way here.