みなさん、こんにちは!




今日も一日お疲れ様でした🥰



ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️




今日はピーターパンの日です。

初めてピーターパンをディズニーランドのイッツアスモールワールドのアトラクションで見つけたときめっちゃ嬉しかったなー。

今でも、毎回見つけるのが楽しみで乗ってます笑

ディズニーリゾートで好きなアトラクションやチャレンジしてみたいのありますか。

今日 はThe Beatlesのsomethingを聴きたくなりました。

ーーーーーーーーーー
気候の変化が激しくて毎朝何を着ようかなやみますね。

今朝はモコモコ上着を選びました。

明日はなんの上着着ようかな〜??






最後まで読んでいただきありがとうございます。



Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 


Today is “Peter Pan’s Day.”

I was very happy when I found Peter Pan in the Disney Land attraction, “It’s a Small World” for the first time. 

I still DO get excited to find him.

Any attractions you like or you want to try?

I feel like listening to something by The Beatles.


ーーーーーーーーーーーーーーーーー
It takes me time to think about what to wear because this capricious weather. 

I picked a fluffy coat to keep myself warm this morning. 

Which jacket should I wear tomorrow? 


Thank you for reading all the way here.