みなさん、こんにちは!




今日も一日お疲れ様でした🥰



ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️






ああ、クリスマスシーズン終わっちゃった☹️



今日は「プルーン」の日




プルーン一時期めっちゃくちゃハマってましたわ




でっかい一袋のプルーンをちょびちょび何日間かかけて食べるっていう。




心なしか健康になった気分になったよ笑



ハロプロ研修生の「彼女になりたい」が聴きたくなりました


お肌プルプルしてるのは〜🎧




今日はね、通しリハがありました!


学びたくさんのリハーサルでした!!




リハの後はメンバーみんなでクリスマスプレゼント交換会をしました〜!!



クリスマスソングを流しながら各々プレゼントを回していって、、たどり着いたのは、、



あかりんごのプレゼントでした!!!



嬉しい!!ありがとう!



私のプレゼントは植村さんへ😚








今日の大きな独り言

楽しかった



最後まで読んでいただきありがとうございます。





Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 



Boo-hoo…This year’s Christmas season came to an end.

Today is “Prune day.”

There was a time when I was hooked on prune. 

I spent many days finishing a big bag of prunes by eating little by little. 

Somehow I felt I got healthier. 

I feel like listening to “彼女になりたい” by H!P Kenshusei. 

♬お肌プルプルしてるのは〜♪the reason why I have supple skin is…

——————

Today we went through a rehearsal. 

I’ve learned a lot of things from it. 

After the rehearsal, Juice=Juice members exchanged Christmas presents. 

We passed the presents to the next person until the music stopped.

Then the one I had in my hands was

from Akaringo!!

Mine went to Uemura-san. 


Let me speak OUT LOUD

What a fun time!!!


Thank you for reading all the way here.