今日も一日お疲れ様でした🥰



ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️



今日は、モーニング娘。'22 25th ANNIVERSARY CONCERT TOUR SINGIN' TO THE BEAT〜加賀楓卒業スペシャルの見学に行かせていただきました!




皆さん、キラキラ輝いていて眩しすぎて圧倒されて時が止まったと思いました。

そしてたくさん勉強になりました!


加賀さんご卒業おめでとうございます。




加賀さんとはお話しする機会があって

ほんの少しの間でしたが、忘れられない大切な思い出です。

加賀さんありがとうございました。



私も加賀さんのような素敵な人目指したいです!








最後まで読んでいただきありがとうございます。


Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 



Today I got to go to see "Morning Musume '22 25th ANNIVERSARY CONCERT TOUR SINGIN' TO THE BEATKaga Kaede Graduation Special."



All the members looked radiant, and they were shining like the sun.

I was overwhelmed and felt as if we had been frozen in time. 

Also, I learned a lot today.


Congratulations on your graduation, Kaga-san.

I was fortunate enough to have a chance to talk to her. 

It was just a short time but memorable, precious moment for me. 

Thank you so much, Kaga-san. 

I'll try hard to be like Kaga-san, who everyone admires. 


Thank you for reading all the way here.