みなさん、こんにちは!




今日も一日お疲れ様でした🥰



ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️



今日はホールケーキの日


です!



ホールケーキでの思い出は、



分数です笑




小学生の時分数が苦手だったので、誕生日などホールケーキを食べる機会があったら必ず母から分数の問題を出されてました笑



お母さんわかるまで教えてくれてありがとございます!!



今日は、All I want for Christmas is youが聴きたくなりました。


———-


今日は頭と体をめっちゃ使いました笑笑


今日の大きな独り言

明日絶対筋肉痛笑 



マフラーの季節だね〜









最後まで読んでいただきありがとうございます。




Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 


Today is" ホールケーキの日, meaning "A Whole Cake Day!"




My memory of a Whole Cake is...



Fractions.




When I was in elementary school, I was not good at fractions, so whenever I had a chance to eat a whole cake, like on my birthday, my mother would always give me fraction problems lol.



Thank you, Mom, for your patience; you always taught me until I understood!



 I felt like listening to "All I want for Christmas is you."



----



I used my brain and body so much today lol.


Let me speak OUT LOUD.

I'm definitely going to have sore muscles tomorrow lol.


Thank you for reading all the way here.