みなさん、こんにちは!



今日も一日お疲れ様でした🥰


ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️


今日は、和食の日です!

私がJuice=Juiceに入って初めての自己紹介ビデオでどんな食べ物が好きと言ったか覚えていらしゃる方いるかなー。

私の好きな食べ物は、、

白米です!


私が初めてコンビニに行った時、家族にお昼ご飯好きなもの食べていいよって言われた時、迷わず塩おむすび取ったのを覚えてます笑


それを見た私の友達が笑いながら「米好きって知ってたけど、そんなに!?」って


HOW DO YOU LIKE JAPAN?〜日本はどんな感じでっか?〜が聴きたくなりました!


--------


今日はリハーサルがありました!!

リハーサルの前に、石山咲良から手作りのハンバーグいただきました!

この前手作りの卵を食べてもらったら、いつか作りたいって言ってくれて、

今日くれました😭

めっちゃ美味しすぎて、冗談抜きで泣きそうになりました。

手作りの物って愛情がたっぷりで大好き!!



今日の大きな独り言
ありがとう石山咲良!大好きちゅちゅ







最後まで読んでいただきありがとうございます。




Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 



Today is “和食の日[washoku no ni],” meaning Japanese Food Day.

How many of you remember what I answered for my favorite food for my first self-introduction video after joining Juice=Juice?

tick tick tick⏳


“白米[hakumai], plain rice.” it was. 

Got right?

As many of you know, I love hakumai very much.🍚 

I remember a friend of my family took me to the convenience store for the first time, saying, “You can choose anything you want for lunch,” so I picked a plain rice ball.
That friend started laughing and said, “Icchan, I knew you were a rice lover, but I didn’t think you loved it this much!” 

I felt like listening to ”HOW DO YOU LIKE JAPAN?〜日本はどんな感じでっか?“

We had a rehearsal for Nippon Budokan. (Day 4)


Before the rehearsal, I got a homemade hamburger steak from Ishiyama Sakura!


I gave her some of my homemade scrambled egg the other day and she said she wanted to make something for me someday. 

That day was today. 😭



It was so delicious that I almost cried.
I’m not joking!



I love handmade things.  They're always a  full of love!!!



Let me speak OUT LOUD.
Thank you Ishiyama Sakura !I love it!

Thank you for reading all the way here.