みなさん、こんにちは!




今日も一日お疲れ様でした🥰



ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️




今日、1123日は



全部賭けてGO!!/イニミニマニモ~恋のライバル宣言~

の発売日です!!


何バージョンのCDゲットしましたか??



皆さんインスタライブ、楽しんでいただけましたか??



---


今日は、「いいふみの日」です


誕生日など、皆さんからの手紙に元気をもらってました。


いつもありがとうございます。


手紙 ~拝啓 十五の君へ~


が聴きたくなりました。




今日も日本武道館のリハーサルがありました!





今日の大きな独り言

体力作り大変だあ!








📢お知らせ📢

ハロ!ステにイニミニマニモ~恋のライバル宣言~” のライブ映像がアップされました。







最後まで読んでいただきありがとうございます。




Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 



Everyone~~~~~November 23rd!!!!

Our new singles, “全部賭けてGO!!/イニミニマニモ~恋のライバル宣言~,” have been released!!! Which version of the CD did you guys get? 

I hope you guys enjoyed our Insta live as much as I did today. 



ーーーーーーーー

Today is “いい手紙の日[Good Letters Day],” meaning “Good Letters Day.”


All the letters I received from you guys are irreplaceable. 

I often read them back and motivate myself. 

Thank you always. 


I felt like listening to “手紙 ~拝啓 十五の君へ~” by Angela Aki. 


We had a rehearsal for Nippon Budokan.(Day3)


Let me speak OUT LOUD.

I need to build more physical strength.


📢OSHIRASE📢

You can watch our performance of “イニミニマニモ~恋のライバル宣言~” at Harmony Hall Zama on September 25.  






Thank you for reading all the way here.