みなさん、こんにちは!




今日も一日お疲れ様でした🥰



ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️



今日は


「ピザの日」


です!!



今めっちゃピザが食べたくなりました!

何のピザが好きですか!?




私は、、




照り焼きピザ!




今日は、太田裕美さんの「ピッツァ・ハウス22時」を聴きたくなりました!



————




今日は、埼玉でホールでのラストがありました。



いつも応援ありがとうございます!




本当に、あっという間でした!



毎週毎週、初日ぐらい緊張してて、、



毎回の舞台で課題が見つかってました!!




今日も見つかりました!!!





今日の大きな独り言

29日の日本武道館楽しみにしててくださいね!!








最後まで読んでいただきありがとうございます。



Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 




Today is “Pizza Day.”

I have a strong craving for pizza now.

What kind of pizza do you guys like?


I like……


Teriyaki chicken topping. 


I felt like listening to “ピッツァ・ハウス22時” by  太田裕美さん



—————-

We had the last concert before the Budokan one.

I can’t thank you enough for your continuous support. 


The two months passed by in an instant.


Every single week, I got very nervous, as if it had been the first day. 


and 


I found something I needed to work on at every stage to improve myself. 


Yes! I found one today, too. 




Let me speak OUT LOUD

I hope you’ll be excited to see “evolving” Arisawa at Nippon Budokan!!


Thank you for reading all the way here.