みなさん、こんにちは!




今日も一日お疲れ様でした🥰



ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️






色んなアレンジレシピ教えてくださりありがとうございます!





今日は


「チーかまの日」



チーかま大大好きなんですよ。


私、練り物全般好きでしょ、チーズも好きでしょ。




最強やん




朝は笹かま食べました




モーニング娘。さんの「踊れ!モーニングカレー」が聴きたくなりました。



——————




今日は北海道でライブでありました!





工藤さん、あかりんごちゃん、おかえりなさい!!!




今日の大きな独り言

The ライブ感を味わっていただけたんじゃないかなと思います!
















最後まで読んでいただきありがとうございます。






Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 



I was glad to know all your altered recipes. Thank you very much!


Today is “チーかまの日[chi:kama no hi], meaning “Steamed Fish Paste with Cheese Day,” in Japan.


I love it very much.


I like all kinds of steamed fish paste, and cheese is my favorite food too.

so…

Chi kama rules!!!


This morning, I ate “笹かま [sa sa ka ma],” a bamboo-grass leaf-shaped steamed fish paste. 

I felt like listening to “踊れ!モーニングカレー[odore morning kare:] by Morning Musume-san.


——————


We had a concert at Manamiru Iwami City Hall in Hokkaido today. 

Hokkaido is a hometown of Kudo-san and Akaringo-chan. 


I had a lot of fun again.



Let me speak OUT LOUD

I hope you guys felt immersed in our performance. 


Thank you for reading all the way here.