みなさん、こんにちは!




今日も一日お疲れ様でした🥰



ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️





今日、12日は


「豆腐の日」



らしいです。




豆腐といえば、



私、納豆and豆腐andオクラの混ぜるやつ得意なんですよね〜🤟😳






最近

朝ごはんを自分で作るのにハマっていて、固定でこればっか食べてます笑






簡単で、美味しいよね〜






Juice=Juiceの【Never Never surrender】が聴きたくなりますね!




——





今日は山形でライブがありました!!


 


ステージも木で作られているらしく、自然を感じながらライブしました!!!




楽しい時間を皆さんありがとうございます!


今日の大きな独り言

また山形に来たいです!プライベートでも!





Twitterあげたよ!









最後まで読んでいただきありがとうございます。



Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 



Today, the 12th is “豆腐の日[tofu no hi], meaning “Tofu day,” in Japan.


Speaking of Tofu,

I am good at mixing Nattofermented soybeans, Tofu, and Okra.

I enjoy preparing breakfast for myself these days, and I’ve been eating this dish constantly. 

Easy and good, right? 

I feel like listening to “Never Never Surrender” by Juice=Juice. 


———

We had a concert at Shelter Nanyo Hall in Yamagata today.


I’ve heard the stage was made of wood. 

Feeling a lot of nature surround me, I was performing. 

Thank you very much for the wonderful time. 


Let me speak OUT LOUD.

I definitely want to come back here again in my private time!



Thank you for reading all the way here.