今日も一日お疲れ様でした🥰



ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️






今日は、


「いい友の日」




私には絵が得意な小学生の時の友達がいます。





休み時間の時に、

その子と2人で「絵画屋さん」を開いて、

おもちゃのお金でごっこ遊びをしていました。

 






モーニング娘。さんの【友(とも)】が聞きたくなりました。

  



友達って人だけと思いますか??

仕事とか趣味と友達とかもありかしら笑




-------






昨日からリミスタインターネットサイン会始まりましたね〜







我を忘れて見入ってしまうので、自分の名前を呼ばれるたびにとビクッてしてしまいます笑







嬉しかったです😳🤟









今日の大きな独り言

リミスタを応募してくださった方もこんな気持ちなのかな??😊









📢お知らせ📢


Juice=Juice 有澤一華バースデーイベント2022FC2次受付始まりました〜!




https://www.up-fc.jp/helloproject/sp/news_Info.php?id=20485










最後まで読んでいただきありがとうございます。






Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 




Today is “いい友だちの日[ii tomodachi no hi], meaning “Good Friends Day.”

I have a friend who is good at drawing from elementary school. 

We used to pretend to be a “painting shop” owner and play store using toy money. 


I felt like listening to ”[tomo] by Morning Musume-san.

Only a “human” can be a friend.? I wonder. 

What do you think?  Do you consider “work” or a “hobby” as a “friend”?


————

Yesterday, I was so into watching “Limited Stand.” I think I went back to the time when I was one of the fans, so I gave a little jump every time I heard my name.lol


I was happy.


Let me speak OUT LOUD

Did you guys feel the same way as me? 


📢OSHIRASE📢

You can apply for additional drawings of  “Juice=Juice Arisawa Ichika Birthday EVENT 2022.” 


https://www.up-fc.jp/helloproject/sp/news_Info.php?id=20485


Thank you for reading all the way here.