みなさん、こんにちは!




今日も一日お疲れ様でした🥰



ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️






今日は、「いい靴の日」



2歳の時に、長靴をフェレットに持っていかれました。



Berryz工房さんの【21時までのシンデレラ】が聞きたくなりました。





————



そういえば今日





目覚ましを8時にかけてたのに、何故か4時に起きてしまいました。





そんな時ありません?






例えば、6時に目覚まし合わせて559分とかに起きるみたいな







私はライブの日とか、リハーサル期間はよく目覚ましの数分前に起きてしまいます笑






ギリギリまで寝てたいのにな〜






今日の大きな独り言

長靴は数年後、排水溝から見つかりました。









最後まで読んでいただきありがとうございます。




Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 



Today is "いい靴の日[ii kutsu no hi]," meaning "Good shoes day." here in Japan. 


That happened when I was two years old. A stray ferret took my rain boot. 


I felt like listening to “21時までのシンデレラ[nijyu-ichiji made no shinderera] by Berryz Kobo-san.


————

BTW


I set my alarm clock at 8 am, but I don't know why; I woke up at 4 in the morning. 


Do you have a similar experience? 


For instance, 


You set your alarm at 6 o'clock and wake up at 5:59, something like that. 


These things often happen to me on concert days or during rehearsal. 


I actually want to stay in bed until the last second. 




Let me speak OUT LOUD.

The rain boot was found in the drain a few years later. 




Thank you for reading all the way here.