みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様でした🥰


ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️



今日は、ハロウィンですね🎃



お昼ご飯にかぼちゃを食べました!!


久々のカボチャめっちゃ美味しかったな!





ハロウィンといえば仮装ですよね〜




小学生の頃習ってた習い事に仮装して行ったらお菓子もらえると言うことで、ハロウィンの日仮装して行ってました。



結構ガチな仮装してた気がするから、いつか公開できたらいいなと思います笑







今日の大きな独り言

皆さんはどんなハロウィンを過ごしましたか??



📢お知らせ📢


2023年2月19日に大阪城ホールにて行われる 【52OSAKA Girls Castle】



出演決定しました!



嬉しすぎるう〜


https://www.up-fc.jp/helloproject/sp/news_Info.php?id=20382








最後まで読んでいただきありがとうございます。




Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 


Happy Halloween!


I had a pumpkin dish for the first time in a while. 

It was good. 


When it comes to Halloween, “dress up/wear a costume.” 


I remember when I was in elementary school, I put on a costume and went to an after-school activity, being told I would get Halloween candies. 


I tried as best as I could to dress up, I think…


I’ll show you the picture of me in the costume someday. lol



Let me speak OUT LOUD

How did you spend your Halloween?



📢OSHIRASE📢

Happy to inform you guys!!!

We’ll take part in “52OSAKA~Girls Castle~” 


https://www.up-fc.jp/helloproject/sp/news_Info.php?id=20382


Thank you for reading all the way here.