みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様でした🥰


ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️






今日は名古屋、最終日でした!





すごく楽しくて、あっという間の2日間でした。





いつもファンの方に助けてもらってばかりで、本当に本当に感謝の気持ちでいっぱいです。





私も愛をたくさん届けたいです!






今日の髪の毛は、りさ、えば、石山さっちゃんにしてもらいました!!






嬉しい🤟





編み込みりさ


蝶々の髪飾りえば


巻き巻き→えばand石山さっちゃん


ありがとうございます😭💗





それでね!

 


後ろ向いてどう?って言ったら、




石山咲良から


かわいい好き結婚しよって言われました。





😳



予想外すぎて


私は人に言う専門だと思ってたんですけど、


初めて人から言われて、びっくりしました笑





いつもなら突っ込めるのに本気で照れてしまいましたよ🤫





向こうはなんと思ってなさそうだけどね笑





今日の大きな独り言

まあ私は結婚しないけどね🤟





💎💜













最後まで読んでいただきありがとうございます。







Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 




Today was the last day for Juice=Juice CONCERT TOUR ~nouvelle vague~ in Nagoya.


It was so much fun and the two days flew by so fast.


I can’t thank you all enough for your continuous support and love. 

I want to give love back to you guys!!


I was glad to get my hair done by Risa, Eba, and Ishiyama Sa-chan today. 

Risa did the braid.

Ebba put the butterfly hair clips. 


Sa-chan did the curls. 


“How do I look from the back?” I asked. 


“I love you. Let’s get married.” Ishiyama Sakura-chan replied. 

😳


That was “MY” line!! No one had said it to me before, so I was actually embarrassed and could not react to it at that moment. (Don’t tell her that, ok?)


She probably meant nothing….I know. 




Let me speak OUT LOUD

“I will not marry you.”


Thank you for reading all the way here.