みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様でした🥰


ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️





昨日、りさから、いつのことか覚えてるよって言ってくれました。




両思い確定ですね。




おめでとう自分!




———-





今日はジャスミンティーを飲みました。





ジャスミンティーって飲んだら、なんかやる気が出ます。





お茶の中では上位レベルで好きですね🤗






お茶で思い出した。





私はちっさい頃から茶道を習ってたんですけど、






お茶の先生の奥様が作るお菓子がおいしかったな〜ってふと思いました。





和菓子を手作りでいつも作ってくださって、それがいつも楽しみでした。





茶道は本当に難しくて、無駄な音、「ガシャン」などの音を立てず、




お茶を立てる音や柄杓のコロンという音を楽しむという。





私にとっては難しくて、苦戦したな〜って





でもね一つ得意なことがあって、、笑





お茶を点てることです。




バイオリンは右手で弓を動かすからか、、、




右手がめっちゃ高速に動くんですよ笑






今日の大きな独り言

いつか皆さんに飲んでいただきたいな〜!



インスタみてね〜🧂



💙💙💙






📢お知らせ📢


With LIVEオンライン個別お話し会、

私は、明日18時からです!!




最後まで読んでいただきありがとうございます。


Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 



Yesterday, Risa told me she remembered the conversation we had on the phone. 

So that means

We love each other. “CONFIRMED”✔️


Congrats to me!


———-



I had jasmine tea today. 



A cup of jasmine tea gets me going. 


It is one of my favorite tea.



Speaking of tea…


I had been learning the tea ceremony since I was little.



The “yummy” sweets served in the lessons popped into my head. 



My master’s wife made Japanese sweets for us every lesson. 



I always looked forward to them. 


Understanding the concept of the tea ceremony is pretty difficult.



For example, 

We learn the “value of silence.” 

During a ceremony, unnecessary crashing sounds are unwelcome. 



We enjoy the sound of preparing tea- stirring tea in a bowl with a bamboo whisk, setting a bamboo ladle on the ladle rest, etc. 



It was tough for me. 

But I had one thing I was good at.


which is….


Preparing tea.


I use my right hand to move my bow when I play the violin


so


I can move it super fast. 



Let me speak OUT LOUD

Someday I want to serve tea to you guys. 



📢OSHIRASE📢

We’ll have Withlive events on October 19, 20.

I’ll be see you guys on October 20 6:00pm~



Thank you for reading all the way here.