みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様でした🥰


ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️



昨日、工藤さんの写真集「多幸感~タコカン~」にサインをしていただきました!




メッセージもたくさん書いてくださり、私はこんな幸せ者でいいのか!って思いました。



どれも可愛く綺麗で、写真集十周しました。



ありがとうございます。



——————-

昨日のハロ!ステご覧になられましたか?


私の出演する回のハロー!キッチンが最終回でした🥺


料理の楽しさや達成感が味わえて、手羽餃子も宇部先生のサポートのおかげでとっても美味しく仕上がってよかったです!!










今日の大きな独り言

おうちでもチャレンジしたいです!







最後まで読んでいただきありがとうございます。




Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 



Kudo-san was kind enough to sign my book, "Takoukan~Takokan"

She also wrote a long message for me. Am I lucky or what? I couldn't believe it. 


All the photographs in the book are gorgeous, and I've already gone through it ten times. 

Thank you so much. 

———————

Have you checked the latest Hello! Station?

The last episode of Hello! Kitchen with me has been uploaded. 

I enjoyed cooking itself and felt a sense of accomplishment. Thanks to Ube-sensei, I was happy that the Teba Gyoza turned out really good.


Let me speak OUT LOUD

I can't wait to try it at home!


Thank you for reading all the way here.