みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様でした🥰


ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️


今日は初日でした!!




きてくださった皆さん、応援してくださった皆さんありがとうございます!



すごくすごく楽しくて、気持ちよかったです!!!


そして自分が初めてコンサートとに行ったことを思い出しました。




感動したな〜



私も感動を与えられるようなパフォーマンスができるようになりたいです。










今日の大きな独り言

ソロTシャツ見つけて嬉しい気持ちになりました!


最後まで読んでいただきありがとうございます。



Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 


THE FIRST DAY!!


Thank you all for coming and rooting for us. 


I had a blast and felt good!!!


I recalled my memory of the first live concert I attended.


I was so moved by it. 


I’ll keep working so hard that I can also show impressive performances to you all. 




Let me speak OUT LOUD

I was delighted to find you guys in my “Solo” T-shirt in the audience.



Thank you for reading all the way here.