みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様でした🥰


ブログへのいいねやコメントもありがとうございます!☺️







そういえば、マグロって美味しいよね!







この前、同期でお寿司食べた時初めてマグロのユッケのお寿司食べたんですけど





頗る美味しかったです!






マグロってずっと泳ぎ続けてるすよね。すごいわ〜







私も頑張ろっと♪





マグロサイコー

!!!!

マグロ!!!!!!!!サイコー!!!!!!!




今日の大きな独り言

マグロ釣ってみたい!









マグロ描いてみた











📢お知らせ📢


ハロー!プロジェクトオフィシャルショップ大阪店限定オリジナルグッズ『カップスリーブ』販売してます。


コーヒー好きだから私も欲しい!!!!



最後まで読んでいただきありがとうございます





Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 



BTW


Tuna fish is delicious. Agree?


I ate Tuna fish tartar for the first time the other day when I was having sushi with my Doki members.


It was scrumptious!!


I’ll keep moving forward like tuna.


Tuna fish is the best!

Awesome tuna fish!


Let me speak OUT LOUD.

I’d love to catch a tuna someday.


📢OSHIRASE📢


Hello! Project official shop Osaka limited original good, Coffee Sleeves” are on sale.


I love coffee so I want to have one. 


Thank you for reading all the way here.